Amy - 2011-06-10 10:48:21

1. Wprowadzenie

Żyjemy w niedalekiej przyszłości (XXII wiek) w roku zwanym 2000X. Nasze życie jest w pełni związane z komputerami. Najczęstszą i najbardziej lubianą rozrywką są walki sieciowe. Każdy człowiek posiada własne urządzenie zwane PET'em (PErsolan Terminal). Oprócz wielu funkcji takich jak telefon komórkowy, e-mail, czy organizer, w PET'cie są zainstalowane formy sztucznej inteligencji bardzo przypominające nas, ludzi - NetNavigatorzy. Typowym NetNavigatorem jest CoreNavi. Oprócz umiejętności walki i czytania chip'ów bojowych nie potrafi on robić niczego innego. Niektórzy mają własnych, w pełni ukształtowanych pod względem rozumowania i osobliwości NetNavigatorów. To nasi przyjaciele, pośrednicy pomiędzy światem wirtualnym, a rzeczywistością. Mogą być dobrzy, albo źli, podobnie jak ich posiadacze.

Skieruj więc, drogi Graczu sam do siebie pytanie - po której stronie stajesz ?




2. Przedmioty na start


Każdy gracz na start otrzymuje:

Plug-in PET (nie ma funkcji CyberFuzji i Double Soul);
10 000 zł (bo pieniądze zawsze mogą się przydać ;]);
Core Navi (podstawowy NetNavigator. Przyjmuje chip'y bojowe, nie ma możliwości aktywowania styli, funkcji CyberFuzji, czy też łączenia się z innymi NetNavigatorami).




3. System poziom/doświadczenie

Każdy na początku ma 1. poziom i 0% doświadczenia. Gdy wartość % osiągnie 100, automatycznie poziom przechodzi wyżej (np. z 1. na 2.), a doświadczenie spada do 0% i od nowa wzrasta, aż osiągnie 100% i tak dalej...

Za co dostajemy doświadczenie ?



Wygrana walka - 50%;
Remis - 25 %;
Przegrana walka - 5%;
Wyprawa - 75%
Praca - 1% za godzinę.




UWAGA- Jeżeli znajdziemy oszustwa w liczeniu doświadczenia Twój poziom automatycznie spadnie do 1., a doświadczenie do 0% !


4. NetNavigator, a doświadczenie

Na początku moc każdego NetNavigatora wynosi 0GHz (mocy dodają aktywowane chip'y, style itp.). Wraz z poziomem gracza moc NetNavigatora wzrasta o 1GHz.


5. Walki

Walczyć można praktycznie wszędzie, gdzie jest do tego dostęp. Takie pojedynki jednak nie bierze się pod uwagę jeśli chodzi o ranking. Walki prowadzone na arenie, czy też na turniejach są brane pod uwagę. Za walkę nieoficjalną, turniejową, czy taką na arenie otrzymujemy tyle samo doświadczenia. Jeżeli gracze mają takie same poziomy, moce NetNavigatorów na początku są równe (podstawowe ataki nie dodają punktów ! Wyjątek - Bass). Aby usprawnić system walki moc walczących mierzy się w GHz (zdaję sobie sprawę, że jest to niefortunna jednostka, jednakże nic lepszego do głowy mi nie przyszło). Jak wspomniałam w poprzednim punkcie, mocy NetNavigatorowi dodają aktywowane chip'y, style itp. Co do chip'ów bojowych - nie wolno podczas walki aktywować dwa razy na przykład Cyber Miecza (wyjątek - ProtoMan, Cyber Miecz jest u niego atakiem podstawowym). Sprawa zmienia się, jeżeli masz zakupione dwie sztuki takich samych chip'ów bojowych. Więcej informacji na temat chip'ów i ich funkcji znajdziesz w sklepie.


6. Karty postaci

Każdy gracz ma obowiązek opracować kartę postaci, w której to będą zawarte najważniejsze informacje o nim.


6. Akceptacja

Aby nie było potem problemów i pytań typu: "Ale o co tu chodzi ?", każdy nowy użytkownik musi zaakceptować zasady pisząc post w tym wątku.

Ukyo - 2011-06-10 14:24:01

Akcepuje:D

Drapon - 2011-06-10 15:07:38

Akcept xDD

Gray - 2011-06-10 16:54:25

Akceptuje!

Melody - 2011-06-10 17:19:53

Akceptuje!

Paula - 2011-06-20 17:32:42

A<-->K<-->C<-->E<-->P<-->T<-->!

Jellal - 2011-06-20 19:03:10

Akcept.

Borki - 2011-06-20 20:48:49

Akcept:D

Luna - 2011-06-24 21:24:21

Akceptuja <nadal wściekła i pewna warna>

Melody - 2011-06-24 21:45:48

Akceptuję C: (lepiej późno niż wcale, no!)

www.forumgrajacychinaczej.pun.pl www.autoboty.pun.pl www.manager2009.pun.pl www.poapkrakow.pun.pl www.wolsung.pun.pl