Zły Chip umożliwia Ci stworzenie Darkloid'a. Wówczas moc wszystkich aktywowanych stylów, czy Chip'ów Bojowych jest podwojona. Twój NetNavi zmieni się w tak zwanego Darkloida, jak zostało wcześniej powiedziane. Zmieni też nazwę - na przykład z MegaMan'a stanie się Dark MegaMan'em i tym podobnie.
Pamiętaj jednak, że gdy zakupisz Zły Chip, będziesz musiał swojego NetNavigatora "karmić nim" co miesiąc, bo inaczej zostanie skasowany. Pierwszy Zły Chip jest za darmo, należy o tym wspomnieć, kupując go w sklepie. Później kosztuje 10 000 zł za sztukę.
Możesz przeprogramować swojego NetNavigatora w SciLab, aby przestał być zły i uniezależnił się od Złych Chip'ów. Jednak jego nazwa i wygląd pozostaną już na zawsze.
Dark MegaMan
Broń podstawowa- MegaMiotacz.
Chip'y Bojowe:
Cyber Miecz- Podstawowy miecz. Nie za silny, ale mądrze użyty ma potężną moc. Gdy uaktywnisz chip to na ręce NetNavigatora pojawia się oręż. Dodaje 2 GHz.
Działo- Zwykłe podstawowe działo o niezbyt dużym ataku. Gdy uaktywnisz obok NetNavigatora pojawia się działo, które mierzy i strzela w przeciwnika. Dodaje 1 GHz.
Mini Boomer x10- Bardzo powszechna broń stosowana przez NetNavigatorów. Jest to mała bomba o dość dużym polu rażenia. Gdy uaktywnisz chip pojawia się "granat", którym można rzucić. Siła zostaje podwojona, jeśli dodatkowo gracz aktywuje Chip Teleportacji. Jeden Mini Boomer dodaje 2 GHz NetNavigatorowi i zabiera 1GHz przeciwnikowi.
Tornado x1- Chip używany przez wielu nawigatorów. Ma on specjalny kod, gdyż 3 razy ten chip załadowany daje huragan chip o wiele mocniejszy. Podstawowe Tornado dodaje 4 GHz.
Offline