Każdy Chip Bojowy po aktywacji dodaje określoną ilość GHz podaną właśnie tutaj.
Ceny są uporządkowane rosnąco.
--
Działo- Zwykłe podstawowe działo o niezbyt dużym ataku. Gdy uaktywnisz obok ciebie pojawia się działo, które mierzy i strzela w przeciwnika. Dodaje 1 GHz. Cena: 1000 zł.
Cyber Miecz- Podstawowy miecz. Nie za silny, ale mądrze użyty ma potężną moc. Gdy uaktywnisz chip to na ręce pojawia ci się oręż. Dodaje 2 GHz. Cena: 1200 zł.
Bariera- Aura chroniąca przed wszelkimi atakami. Zabiera przeciwnikowi 1GHz. Cena: 2000 zł.
Teleport- Umożliwia atak z zaskoczenia. Podwaja siłę Mini Boomer'a. Cena: 2000 zł.
Elektro wstrząs- Podstawowy atak. Gdy uaktywnisz chip obok ciebie pojawia się wirus który mierzy i atakuje przeciwnika. Zabiera wrogowi 2 GHz. Cena: 2500 zł.
Elektro Ostrze- Oręż dość potężny, razi przeciwnika prądem. Dodaje 3 GHz. Cena: 4500 zł.
Długi Miecz- Kolejny miecz tym razem już bardziej zaawansowany, gdyż długością nadrabia siłę. Dodaje 4 GHz.Cena: 5000 zł.
Tornado x1- Chip używany przez wielu nawigatorów. Ma on specjalny kod, gdyż 3 razy ten chip załadowany daje huragan chip o wiele mocniejszy. Podstawowe Tornado dodaje 4 GHz. Cena: 5000 zł.
Yo-yo- Dość zmyślny chip. Wielofunkcyjne yo-yo to zębaty walec wyskakujący z napędu. Może służyć w ataku ale również jak i w obronie czy w innych celach. Dodaje 4 GHz. Cena: 5000 zł.
Wodne Ostrze- Miecz, który doskonale broni, jak i atakuje. Dodaje 5 GHz. Cena: 6000 zł.
Szeroki Miecz- Następny miecz o dużej szerokości. Zabiera 3 GHz przeciwnikowi i tyle samo dodaje do NetNavigatora. Cena: 7500 zł.
Mini Boomer x10- Bardzo powszechna broń stosowana przez NetNavigatorów. Jest to mała bomba o dość dużym polu rażenia. Gdy uaktywnisz chip pojawia się "granat", którym można rzucić. Sprzedawany po 10 sztuk. Siła zostaje podwojona, jeśli dodatkowo gracz aktywuje Chip Teleportacji. Jeden Mini Boomer dodaje 2 GHz NetNavigatorowi i zabiera 1GHz przeciwnikowi.(podczas 1 posta mozna uzyc maksymalnie 3 mini boomerow) Cena: 7500 zł.
Ogniste Ostrze- Płonące ostrze zadające wielki rany. Silniejsze od swoich poprzedników. Dodaje 5 GHz. Cena: 8000 zł
Lodowa kość x5- Jest to przedmiot z ciężkiego lodu, który po trafieniu w cel rozpada się na części. Sprzedawany po 5 sztuk. Zabiera 4 GHz przeciwnikowi. Cena: 8000 zł.
Płomień- Skuteczny atak na roślinnych NetNavich. Gdy uaktywnisz chip pojawi się wirus, który zionie płomieniem w przeciwnika. Zabiera 6 GHz przeciwnikowi. Cena: 9000 zł.
Kość x5- Chip działający podobnie jak Mini Boomer, jednak nieco potężniejszy od niego. Sprzedawany po 5 sztuk. Dodaje 4 GHz NetNavigatorowi i zabiera 2 GHz przeciwnikowi.(w 1 poscie mozna uzyc maksymalnie 3 kosci) Cena: 9000 zł.
Trójząb- Zaawansowany chip o dużym zasięgu ognia, ale także o dużej sile. Gdy uaktywnisz chip obok NetNavigatora pojawia się wirus pirania, który mierzy i strzela w przeciwnika. Zabiera 7 GHz przeciwnikowi. Cena: 10 000 zł.
Świeca- Chip obronny, gdy zostaje aktywowany, wokół NetNavigatora pojawi się aura płomieni, która może poparzyć przeciwnika. Dodaje 7 GHz. Cena: 12 000 zł.
Wielki Miecz- Jeden z najpotężniejszych cyfrowych mieczy dla NetNavigatorów. Dodaje 10 GHz. Cena: 15 000 zł.
Dark MegaMan
Broń podstawowa- MegaMiotacz.
Chip'y Bojowe:
Cyber Miecz- Podstawowy miecz. Nie za silny, ale mądrze użyty ma potężną moc. Gdy uaktywnisz chip to na ręce NetNavigatora pojawia się oręż. Dodaje 2 GHz.
Działo- Zwykłe podstawowe działo o niezbyt dużym ataku. Gdy uaktywnisz obok NetNavigatora pojawia się działo, które mierzy i strzela w przeciwnika. Dodaje 1 GHz.
Mini Boomer x10- Bardzo powszechna broń stosowana przez NetNavigatorów. Jest to mała bomba o dość dużym polu rażenia. Gdy uaktywnisz chip pojawia się "granat", którym można rzucić. Siła zostaje podwojona, jeśli dodatkowo gracz aktywuje Chip Teleportacji. Jeden Mini Boomer dodaje 2 GHz NetNavigatorowi i zabiera 1GHz przeciwnikowi.
Tornado x1- Chip używany przez wielu nawigatorów. Ma on specjalny kod, gdyż 3 razy ten chip załadowany daje huragan chip o wiele mocniejszy. Podstawowe Tornado dodaje 4 GHz.
Offline